801 677 744 801 677 744

Jak kupować

  

Rejestracja

Pełen dostęp do platformy enavo posiadają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby dokonać rejestracji na stronie głównej wybierz opcję „Zarejestruj się” a następnie wypełnij wszystkie pola oznaczone *. Klientem Navo może zostać każda działalność gospodarcza zarejestrowana na ternie Rzeczypospolitej Polskiej i posiadająca numer NIP.


Logowanie

W celu zalogowania się na swoje konto należy wpisać login klienta oraz hasło podane podczas procesu rejestracji. W sytuacji gdy zapomną Państwo hasła należy kliknąć w opcję „Zapomniałem hasła” pod klawiszem „Zaloguj się”. Link dzięki któremu ustawią Państwo nowe hasło zostanie przesłany na Państwa adres email.


Poruszanie się po sklepie

Nawigacja na platformie zakupowej jest prosta i intuicyjna a proces składania zamówienia łatwy i przyjemny. Poniżej znajdą Państwo szczegółowy opis poszczególnych kroków.
  1. Wyszukiwanie: wyszukiwarka znajduje się w górnej, środkowej części ekranu. Mogą Państwo szukać produktów wpisując nazwę, producenta, zastosowanie jak  kodzie EAN. System automatycznie podpowiada produkty spełniające wpisane kryteria. Po naciśnięciu symbolu lupy zobaczą Państwo wszystkie produkty odpowiadające Państwa zapytaniu.
  2. Dodawanie do koszyka: Wybrany produkt można dodać do koszyka na dwa sposoby:
    • Bezpośrednio z widoku listy produktów. Po wpisaniu odpowiedniej wartości w polu „ilość” pojawia się niebieska ikona koszyka- oznacza to, że produkt został pomyślnie dodany do zamówienia.
    • Z widoku karty produktu gdzie znajdują się szczegółowe informacje, dostępność, opis, promocje oraz specyfikacja. Po prawej stronie ekranu należy podać wartość w polu „ilość” oraz nacisnąć przycisk „Do koszyka”
  3. Promocje: w zakładce „Promocje” znajdują się wszystkie dostępne dla Państwa artykuły objęte rabatami. Po wybraniu opcji „Rozwiń szczegóły promocji” można od razu dokonać zakupu- system informuje jakie warunki należy spełnić aby uzyskać rabat lub gratisy. Dzięki sortowaniu po stopniu spełnialności mogą Państwo w łatwy sposób sprawdzić z których ofert jeszcze nie skorzystaliście lub jakie dodatkowe warunki należy spełnić aby zyskać większy rabat.
  4. Import zamówień. W celu przyspieszenia i usprawnienia procesu składania zamówienia udostępniamy możliwość importu zamówienia bezpośrednio z Państwa systemu lub pliku Excel. W widoku koszyka, po prawej stronie zjadą Państwo klawisz „Wgraj plik z zamówieniem”. Jeśli składają Państwo pierwszy raz zamówienie w tej formie, należy rozpocząć od pobrania szablonu z kodami EAN oraz nazwami produktów w formacie .xlsx. Jedyną dopuszczalną zamianą w arkuszu „Import zamówienia” jest wpisanie w kolumnie „C” pożądanej ilości towaru. Nie należy zmieniać nazw ani kodów EAN. Plik z zamówieniem należy zapisać na komputerze a następnie nacisnąć przycisk „Wybierz plik z komputera”. Po pomyślnym zaimportowaniu zamówienia zostaną Państwo przeniesieni do widoku koszyka. Jeśli kod EAN produktu jest błędny przy produkcie widnieje czerwony symbol trójkąta wraz z informacją „nie rozpoznano kodu EAN”. Wszystkie produkty, które nie zostały zaimportowane poprawnie znajdują się w zakładce „Błędy”. Jeśli produkt zostanie poprawnie zaimportowany pojawi się komunikat „Import zakończony powodzeniem”. Pod listą zamówionych produktów znajduje się lista promocji z gratisami, które mogą Państwo wybrać w ramach obowiązujących promocji.
 

Podsumowanie zamówienia

Kiedy skompletują Państwo koszyk należy kliknąć w klawisz „Płatność i dostawa”. W pierwszym kroku należy wybrać sposób dostawy – do Państwa dyspozycji jest kalendarz dostaw zawierający zarówno darmowy transport Navo jak i opcję wyboru kuriera. Więcej o sposobach dostawy można przeczytać w zakładce Dostawy.
 
W drugim kroku wybierają Państwo sposób płatności za zamówiony towar. System automatycznie podpowiada o jaki procent wartości zamówienia zostanie obniżona lub zwiększona wartość zamówienia po wybraniu konkretnej metody zapłaty. Dokładny opis sposobów płatności znajduje się w zakładce Płatności.
 
Trzeci krok to adres, na który zostanie dostarczone zamówienie. W każdej chwili mogą Państwo edytować i dodawać adresy – wystarczy kliknięcie w pole „zmień adres”.
Aby przejść do dalszego etapu składania zamówienia należy kliknąć klawisz „Podsumowanie zamówienia”. Jest to ostatni moment, w którym możemy edytować zamówienie – należy kliknąć w pole „wróć do zakupów”. Jeśli wszystkie dane są poprawne, mogą Państwo sfinalizować transakcję klikając „Zamów”.
 
Jeśli Państwa zamówienie nie przekracza 250zł pojawi się komunikat „Nieosiągnięte minimum logistyczne” wraz z kwotą jakiej brakuje aby zamówienie mogło zostać zrealizowane.
Po porwanym przyjęciu zamówienia pojawi się komunikat „zamówienie jest kompletowane” a na Państwa adres mailowy podany przy rejestracji trafi email z podsumowaniem w pliku Excel wraz z linkiem do śledzenia przebiegu zamówienia.
 

Faktura

W momencie kiedy zamówienie zostanie skompletowane na Państwa adres mailowy trafi faktura. Więcej o elektronicznym obiegu faktur możecie Państwo  przeczytać w zakładce Materiały.
Jeśli nie wyrazili Państwo zgody na faktury elektroniczne faktura wraz z dokumentami WZ będzie Państwu doręczona wraz z towarem.
 

Dropshipping

To usługa, dzięki której Państwa klienci otrzymują towar bezpośrednio z naszego magazynu. Dzięki temu nie muszą Państwo martwić się o kwestie składowania czy logistyki i mogą Państwo skupić się na rozwoju swojego biznesu. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce "Materiały".
 

{{loadPanel.text}}