Organizacja imprezy masowej — o czym warto wiedzieć?
Lato i wiosna to idealny czas na zorganizowanie imprezy masowej, która może być idealną okazją do promocji naszej firmy i zdobycia nowych klientów. Często tego typu imprezy z darmowym wstępem, ale płatnymi atrakcjami to perfekcyjny zabieg marketingowy, pozwalający przedsiębiorstwu stać się zauważalnym i rozpoznawalnym. Jednak jeśli nie wiemy jak zorganizować tego typu event, koniecznie przeczytajmy ten artykuł do końca.
Od czego zacząć organizację promocyjnego eventu?
Na pierwszy plan wysuńmy cel, jaki chcemy osiągnąć dzięki temu przedsięwzięciu. Warto wypisać listę atrakcji, które przyciągną potencjalnych klientów, ale nie będą zbyt kosztowne. Oferujemy darmowy wstęp i na przykład powitalne drinki lub przekąski. Następnie zwieńczeniem imprezy może być wystąpienie gwiazdy wieczoru.
W zależności od branży, jaką zajmuje się twoja marka może to być prelegent, który zrobi mini szkolenie, pokaz taneczny, wykład na temat jakiejś dziedziny biznesu itd. Pamiętajmy, że najlepiej zorganizować zapisy online oraz przy okazji zebrać sobie listę mailingową, która przyda się na przyszłość.
Event w praktyce — jak to się robi?
Wynajęcie terenu i sceny to już połowa sukcesu. Gdy scena będzie punktem imprezy od początku do końca, musi być odpowiednio zabezpieczona przed napierającym tłumem. W tej sytuacji idealnym ogrodzeniem będzie te, które stworzy blacha trapezowa.
Jest to bezpieczniejsze rozwiązanie niż standardowe barierki z uwagi na trwałość oraz jej stabilną konstrukcję. Różne wymiary blachy pozwalają dostosować jej wysokość, więc nie ma mowy o tym, iż będzie zasłaniała to co dzieje się na scenie. Producent blachy trapezowej, idealnej na eventy to Glinmet.
O czym jeszcze pamiętać podczas organizowania eventu?
Na pewno warto wynająć hostessy, które mogą rozdawać gościom drobne upominki. Atrakcje dla dzieci też sa mile widziane szczególnie, gdy grupa docelowa naszych klientów to rodzice.
Nie zapomnijmy również o ochronie i stoiskach z przekąskami. Nie sposób pominąć również miejsca, w którym goście będą mogli się zapoznać z naszymi usługami lub produktami naszej marki.